Heeft u afgelopen voorjaar van KPN het voorstel gehad om over te stappen op een „voordeliger” Zakelijk
Belvrij Totaal abonnement. Vaak bleek dat echter niet of nauwelijks voordeliger. Vandaar dat KPN door de ACM (Autoriteit Consument en Markt) vlak voor de kerstdagen stevig op de vingers is getikt. Al deze klanten mogen tot 21 januari kosteloos opzeggen.
Zakelijk Belvrij Totaal is een abonnement voor zakelijke klanten met een analoge of ISDN-telefonieaansluiting. Het betreft een bundel waarmee klanten voor een vast bedrag per maand onbeperkt kunnen bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland. De introductie van dit abonnement was opmerkelijk; klanten werden ongevraagd naar Zakelijk Belvrij Totaal gemigreerd waarbij men zich bij KPN moest melden als men hier geen gebruik van wilde maken.
KPN had onvoldoende duidelijk gemaakt dat de contractvoorwaarden waren aangepast; de klant moet voortaan alle kosten vooruit betalen in plaats van de belkosten achteraf. Verder had KPN er geen rekening mee gehouden dat het belvolume van de klanten in de toekomst zou kunnen dalen, waardoor de klanten met een Flat Fee abonnement relatief steeds duurder uit zouden zijn.
KPN heeft de Zakelijk Belvrij Totaal klanten een brief gestuurd, waarin wordt aangegeven dat men voor 21 januari 2013 kosteloos kan opzeggen.
Heeft u zo’n abonnement? Neem dan snel met ons contact op om uw besparing uit te laten rekenen! Bel ons op 0111-453500 of stuur een email naar info@syntrex.nl.
*Bron "Easy office online"
Geen opmerkingen:
Een reactie posten